personalhuset kokemuksia

Personalhuset asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

Kysyimme syyskuussa 2020 asiakkailtamme heidän tyytyväisyyttään palveluihimme ja saimmekin paljon kullanarvoista tietoa, miksi meihin luotetaan yhteistyökumppanina henkilöstöpalveluasioissa. Vastauksissa- kuten myös jokapäiväisessä työssämme -näkyy tietysti tämä haastavista haastavin vuosi, mutta olosuhteisiin nähden olemme selviytyneet melkoisen hyvin. Saimme myös arvokasta palautetta koskien sitä, mitä voimme jatkossa tehdä vielä entistä paremmin.

Alla yhteenvetoa, mitä vuokratyövoimaa tai rekrytointipalveluita käyttäneet asiakkaamme ovat vastanneet:

Miksi asiakkaamme käyttävät meitä vuokratyön yhteistyökumppanina?

Ylivoimaisesti tärkeimpänä seikkana, miksi meidät valitaan vuokratyöfirma-kumppaniksi esiin nousi yhteyshenkilö, joka ymmärtää asiakkaiden tarpeet. Perässä tulivat luotettavuus sekä helppous, seikat jotka ovat tärkeässä asemassa kun työtarpeet voivat vuokratyövoimaa koskien muuttua nopeastikin. Myös joustava ja ystävällinen palveluasenteemme sai kiitosta :) . 

NPS-suositusindeksi vuokratyöntekijöitä käyttävien asiakkaidemme kohdalla oli 53.

Miksi asiakkaamme käyttävät meitä rekrytoinnin yhteistyökumppanina?

Myös rekrytointipalveluita käyttävien asiakkaiden vastauksissa tärkeimpänä erottui heidän tarpeensa ymmärtävä yhteyshenkilö sekä yhteistyön helppous. Myös hintaan, luotettavuuteen ja palvelun nopeuteen oltiin tyytyväisiä.

NPS-suositusindeksi vuokratyöntekijöitä käyttävien asiakkaidemme kohdalla oli 50.

Sekä vuokra-että rekrytointipalveluita käyttäneiden NPS-suositusindeksi oli huimat 67!

Missä voimme parantaa toimintaamme?

Tärkeimpänä kehityskohteenamme on olla arjen tohinassa entistä enemmän yhteydessä olemassa oleviin asiakkaisiin, jotka ovatkin meille sitä arvokkainta pääomaa. Muistattehan, että myös meihin voi olla yhteydessä matalalla kynnyksellä asiasta kuin asiasta. 

Vaikka saimme tästä myös kiitosta, on vuokratyöntekijöiden tarpeeksi nopea saatavuus  jatkuva haaste. Joillakin aloilla on kysyntää enemmän kuin tarjontaa ja tilanteet työvoiman tarpeen suhteen muuttuvat nopeasti. Havaittavissa oli myös tarvetta kattavammalle perehdytykselle, tämä on seikka joka vaikuttaa niin työn jälkeen kuin molemminpuoliseen tyytyväisyyteen työntekijän ja asiakkaan välillä. Meillä käyttöön otettu perehdytysapplikaatio Motimate onkin omiaan ratkaisemaan haasteita perehdytyksessä ja tuomaan sen nykyaikaan! 

Kysyimme myös ehdotuksia webinaarien aiheisiin, kiitos näistä! Otamme koppia ja laitoimme mietintämyssyyn ehdotettuja aiheita, ilmoittelemme tulevista webinaareista esimerkiksi instagramissamme ja facebookissa, joten ota meidät seurantaan :) . 

Kiitos jokaiselle vastanneelle! Haluamme parantaa toimintaamme jatkuvasti ja palaute on siinä ensiarvoisen tärkeässä roolissa.

15. lokakuuta 2020